عنوانِش نمیدونم چی باید باشه


دیر گاهیست که در این جنبش پر رونق سکوت... در این سوراخ بی مانند درد؛

شیونی از دور، شاید، مرا می خـــــــــــــــــــواند...

اما، حیف! پاهایم ملول از خستگی! خسته از راه گل آلود...

عمریست که این کنج

این غربت رنجور هوا،

هر نسیمی را قهر است، هر نشاطی را "بیلاخ" ...

یک زمانی، شب مرا، شب ما را... جادو میکرد...

اما، اکنون... هر چه در این شهر طلسم شده،

می کوبم به در،

هر چه می کوبم به دیوارِ این جوِ مرده،

که چرا شب مرا میراند؟! و چرا فرصت بوسیدن ماه در آن لحظه ی "لخت" را، میگیرد زِ من؛

او... آااااه! به من می خندد....

روزگاریست که شعله ی فانوسم، پشتش به من است... هر کجا این "شهر"، این "شب" فوت کند، بی هیچ تعارفی پرپر می شود...

من در این "روز" ها، می زنم نقش بر این بوم سفید؛ بسیار...

اما...

دست جادویی "شب" اینبار هم

می شوید هر چه سرودم روی آن

هر چه رنگ قرمز و سبز و گاهی هم بنفش، پخش کردم به بداهه، روی بوم... می شوید...

رنگِ بر جای مانده، بسیار روان است به سوی رنگ "قیر" !...

مدتی است، از صبحِ پاییز به بعد؛

هر کجا چشم به آن می دوزی

چون من همه را

طرح خاموشی، طرح سرد جهنم، طرح بد بوی خستگی می بینی...

چه "شد" این خلوتگاه! وای!

.

.

.

فکر کنم... وقت آن است که برخیزم

دست از دامان شبِ تاریک بردارم

وقت آن است که "بیاویزم به گیسوی سحر"؛ به قول سهراب! ...

بشکنم طرح شکستن را

بشویم رنگ "قیر" را از روی بوم

حتی... ببویم از دور، باز...

                                     بــــــــویِ خـــــــوشِ زن را...                         

                                                           

                                 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ا.ن:

1. خرامانام در این باران...

2. یه وقتایی که نمیشه جایی رو بگیری، با تواماااا ! دست من کنارته، بگیرش! پامو جای محکمی بند کردم... :)

نظرات 19 + ارسال نظر
سپیده جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

الان این نظر باشه فعلا بقیشو میگم بعدا!! بلخره یه چی گذاشتم! الان نمیشه بقیش بعدا!!!

:-S

سیما جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.cielo-roso.blogfa.com

سلااااااااااام سلاااااااااام :) داداشی خودت نوشتی؟؟! واااااااااای منم میخوام اینجوری بنویسم :((
فوق العاده بود...من احساساتم جریحه دار شد واقعا:دی

به! خواهری! :دی
بیخیال بابا جو نده!

سیما جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.cielo-roso.blogfa.com

وای وای وای اصلا من عاشق این پست شدم =)) :]

سیما جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.cielo-roso.blogfa.com

میشه کپی پیست کنم بزارم توی وبم بنویسم که شما نوشتید؟؟!خواهش...!!

سیمااااااااااااا ! :@ اِ !
جو میدیاااا !

سپیده جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ

بیا ببین!!! نمیذاره من بشینم اینجا! خودش میاد نظر میذاره!!!!

سپیده جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

سیما جان مطمئنی کاملا با حرفای تو مطابقت دراه؟!!!

سپیده جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ

تصحیح میکنم : مطابقت داره!! یا تطابق دراه!! هرچی!!!

سپیده جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ

این کیبرد مشکل داره من تند میزنم دیر براش جا میفته!!! اشتباه مینویسه!!

برو بابا بلد نیستی! :پی

سپیده جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

خب درمورد پست... گفتم که!.... دیگه نمیگما! ولی گفتم اولش!...
چیزی خاصی نمیتونم بگم فقط اینکه خیلی اینارو دوس دارم!! گفتم که قبلا!!
ولی ناراحته بازم.....

همش با هم برو بابا! :پی
پستای بعدی حتما بزن برقص راه میندازیم تا ناراحت نباشه؛ خوبه؟! والا! :دی

[ بدون نام ] جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ

ا سلاااام!!!

سیما جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.cielo-roso.blogfa.com

نه نه نه من میزارم پست بعدیما!!‌=)) من میرم دیگه!! تایم سپیدست!!!! =))

:@

Ary@n شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.endless-way.blogsky.com

باحال بود! میبینم که سبکت طرفدار پیدا کرده! :دی

بـــــــــــــــــَــــــــــله! :S سبکم!

سیما شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.cielo-roso.blogfa.com

آپم اوووووووووونم چه آآآآآآآآآآآآآآآآپی....!ولی شما نبینی بهتره =))

سیما شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.cielo-roso.blogfa.com

ااااااا...خیلی هم خوبه

سپیده شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ

بله مگه بزن برقص بده؟!!!! خیلیییی هم خوووب!!!

اِاِ ؟! دوس داری؟؟! :پی

شبنم دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


نمیشه جای نظر دادن زنگ بزنم در برم ؟

اینم یه راهه

pegasus پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ

kheili khuban posta!!!
nemidunam chejuri yeho sathe keifie nevshtehat enghad raft bala vali hala age iradaye kuchulushu bartaraf koni kheili gira tar ham mishe!

مرسی
به خاطر یه سری تحولات درونیه!
مثلا چه ایرادایی؟ بگو، خوشحال میشم.

Sigh شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ

kheili ali bud bro, kaaret dorossse hesabi, kolli mifahmi ;)
keep up the good work

یه جمله معروف هست که میگه: "بیا برو تو ****م باو!" :دی :پی :چشمک

میرزا حامد چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ http://moshfegh.net

سلام سجاد جان
خوشحالم از دیدنت...
نوشته هات قشنگه...
امیدوارم همیشه پرشور و پرتلاش باشی...
بدرود...

مرسی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد